Richard Gaspi Gasperotti a simplebiotix story

Mnoho z nás zažilo pocit vyhoření, kdy už to nejde za plynem tak jako dřív. Exémy, špatné zažívání, nechutenství i k sexu, únava a celkový pocit prázdnoty jako karoserie bez motoru. A hlavní viník? Stres. Simplebiotix neřeší stres, ale jeho následky rodící se v našich střevech.

Skoro dvacet let v profesionální extrémní cyklistice, častá zranění včetně ztráty sleziny a četných zlomenin se na mě podepsalo. V jednu chvíli jsem si uvědomil, že pokud to takhle povedu dál, brzy narazím na dno svých vlastní sil. Když se o sebe člověk nestará, jednou se to projeví. U někoho dříve, u jiného později. Ale ta chvíle přijde.

Věděl jsem, že pokud se budu chtít na cestě k nápravě vyhnout chemickým preparátům, nebude to jednoduché. Pravidelné výlety do Asie a především konzultace s odborníky tamní medicíny, mi otevřely nový pohled na principy zdravého fungování těla a ochrany organismu. Moje vlastní pouť byla ale složitější, než se ze začátku zdálo.

Myšlenka dostat tělo zpátky do správného režimu přišla během naší první dokumentární výpravy ZAM za mongolskými šamany v roce 2012. Zvrat přišel díky návštěvě budhistického kláštera Taroko na Tchaj-wanu v roce 2016. Všechno najednou dostalo jasný směr. Základní hypotéza byla sestavit dvě denní dávky - ranní pro nastartování organismu s probiotickou složkou a večerní pro regeneraci. S týmem českým odborníků v čele s molekulárním biologem RNDr. Petrem Ryšávkou jsme veškeré poznatky přenesli do základní měsíční kúry obsahující přírodní látky obohacené o aktivovaná probiotika  s mikronizovanými ingrediencemi, uzavřená do jedinečné hliníkové dózy s desikantem, který zajišťuje co nejkvalitnější uchování živých kultur.

Od chvíle, kdy jsem začal užívat simplebiotix, se moje tělo dostalo zpátky do rovnováhy. To samé může snadno udělat každý. Nechceme přece přežívat, chceme žít.