„Jsem spokojenej bastard,“ přiznává se v rozhovoru simplebiotix ambasador Tomáš Hauptvogel

Tomáše Hauptvogela můžete potkat při moderování zpráv, diskuzního pořadu Partie, za volantem rallye speciálu i za rodinným stolem při snídani. Simplebiotix se ho zeptal nejen na tu snídani a každodenní dřinu, ale i na zkušenosti a ambasadorství SX.


foto: Radek Caga

Jak vypadá tvůj typický den? Dokážu si představit pořádný frmol

Můj klasický den začíná snídaní. Monika většinou udělá pohankovo-jáhlovou kaši s nějakým čerstvým ovocem. Pak řeším plán dne podle toho co mne čeká. Když mám před vysíláním pořadu Partie, jdu se prokousávat informacemi z politiky a připravuji si hrubý scénář na nějakého konkrétního politika. Když mám před závody v rally, je na pořadu nějaké lehčí cvičení, cyklotrenažer, nebo motokáry. No a občas musím skloubit obojí! :-) Do redakce zpravodajství na Primu jezdím tak na třetí odpoledne. Pak se jen řeší co a jak ve Zprávách budu uvádět. Večer přijíždím domů lehce po osmé. Večeře už pak jen zelenina. Přes léto hlavně vše, co máme ze zahrádky!

Jak takové nasazení zvládáš?

Pan Mikeš mi kdysi řekl velmi moudrou větu: důležitý je, se z toho neposrat. Tak se snažím! :-) I když makám na politice, vždy si přípravu prokládám, alespoň krátkým časem na nějaký sport. Šipky jsou přeci taky sport, ne? :-)

Co tě vedlo k tomu otestovat simplebiotix a následně se stát jeho ambasadorem?

Snažím se žít aktivně a zdravě. Už vím, že základem nejen pro aktivní život, ale i pro celkové zdraví, je kvalitní strava. Pokud možno žádná chemie. Ke kvalitní stravě samozřejmě patří i kvalitní potravinové doplňky. Například aby člověk dokonale doplnil veškeré potřebné laktobacily do střev, musel by sníst denně obrovské množství jogurtu a nebo poloviční množství uheráku (onehdá jsem točil "repku" o tom, že uherák je zdravější než jogurt). Jogurty ale v lásce nemám a denně se ládovat uherákem je nesmysl. S probiotiky jsem proto experimentoval už v minulosti. Filosofie SX má hlavu a patu. Proto jsem přistoupil na palubu.

Dosáhl jsi v životě něčeho na co jsi obzvláště pyšný?

Můj největší životní úspěch? Za obrovský úspěch považuji mou současnou pracovní pozici. Moderovat zprávy jsem chtěl už jako kluk. Zhruba 15 let jsem dřel, než jsem se za "pult" dostal. Každé vysílání si stále obrovsky užívám a jsem vděčný za šanci, kterou jsem v životě dostal. Mým největším životním úspěchem je bezesporu i to, že se mnou Monika vydržela už tolik let a dokonce si mne dobrovolně vzala! :-) Za další úspěch považuji i to, že jsem se dostal do světa rally. To je další klukovskej sen! Když nad tím tak přemýšlím, jsem já to ale spokojenej bastard! :-)

Máš nějaké další cíle?

Mám jednu takovou divnou vlastnost, že ve všem co dělám, chci být nejlepší, nebo chci alespoň mezi nejlepší patřit. I proto se stále učím umění moderovat, kde je stále co zlepšovat. To samé je i v rally. Proto jsem se hodiny a hodiny učil psát rozpis, proto se snažím cvičit, prostě bych chtěl být dobrým pilotem a třeba dobře a bezpečně a rychle vodit po tratích vůz kategorie R5. K oběma těmto činnostem, musí být člověk v naprosto dokonalé kondici a pohodě!

A na závěr... máš nějaké životní motto?

Nějaké konkrétní moto nemám. Vždy je nějaké, které mne v daném období víc baví. Poslední dobou si velmi často vzpomínám na moto, které jsem v 90´ nosil na triku. V překladu tam bylo: žij než umřeš! Takže se snažím žít naplno, než mi to vypnou. Vteřinu před tím nechci litovat, že jsem něco vychladil.

Díky moc Tomáši a přejeme mnoho úspěchů před kamerou, za volantem i v šipkách — SX


Komentáře